کتاب رایگان استعداد تحصیلی آزمون دکتری
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

کتاب های زیر به عنوان منبع مناسب درس استعداد تحصیلی آزمون دکتری پیشنهاد می گردند:

۱- کتاب رایگان استعداد تحصیلی آزمون دکتری

این کتاب که از طرف وب سایت پی اچ دی تست و به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان آزمون دکتری قرار گرفته است می تواند نیاز داوطلبان این آزمون را تا حد زیادی برطرف نماید. داوطلبان می توانند با عضویت در خبرنامه همین سایت از انتشار نسخه های جدیدتر این کتاب و سایر کتاب های رایگان پی اچ دی تست مطلع گردند.

دانلود کتاب استعداد تحصیلی کنکور دکتری

۲- کتاب ۱۰۰ تست منتخب آزمون دکتری

این کتاب شامل صد تست برگزیده آزمون های دکتری سراسری سالهای گذشته است و منابع بسیار خوبی برای تکمیل اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری می باشد.

دانلود کتاب ۱۰۰ تست منتخب دکتری

۳- کتاب های استعداد تحصیلی انتشارات کتابخانه فرهنگ

این مجموعه کتاب  منبع مناسبی است که برای آزمون استعداد تحصیلی کنکور دکتری نیمه متمرکز در بازار کتاب انتشار یافته است.

۴- کتاب استعداد تحصیلی  دکتری مدرسان شریف

این کتاب نیز منبع جامع و کاملی برای داوطلبان آزمون دکتری به شمار می آید. توضیحات کافی و حل سوالات سالهای گذشته از مزیت های این کتاب است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:کتاب های زیر به عنوان منبع مناسب درس استعداد تحصیلی آزمون دکتری پیشنهاد می گردند: ۱- کتاب رایگان استعداد تحصیلی آزمون دکتری این کتاب که از طرف وب سایت پی اچ دی تست و به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان آزمون دکتری قرار گرفته است می تواند نیاز داوطلبان این آزمون را تا حد زیادی برطرف نماید, داوطلبان می توانند با عضویت در خبرنامه همین سایت از انتشار نسخه های جدیدتر این کتاب و سایر کتاب های رایگان پی اچ دی تست مطلع گردند, دانلود کتاب استعداد تحصیلی کنکور دکتری ۲- کتاب ۱۰۰ تست منتخب آزمون دکتری این کتاب شامل صد تست برگزیده آزمون های دکتری سراسری سالهای گذشته است و منابع بسیار خوبی برای تکمیل اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری می باشد, دانلود کتاب ۱۰۰ تست منتخب دکتری ۳- کتاب های استعداد تحصیلی انتشارات کتابخانه فرهنگ این مجموعه کتاب منبع مناسبی است که برای آزمون استعداد تحصیلی کنکور دکتری نیمه متمرکز در بازار کتاب انتشار یافته است, ۴- کتاب استعداد تحصیلی دکتری مدرسان شریف این کتاب نیز منبع جامع و کاملی برای داوطلبان آزمون دکتری به شمار می آید, توضیحات کافی و حل سوالات سالهای گذشته از مزیت های این کتاب است,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی