فایل ورد قابل ویرایش
توضیحی مختصر از متن فایل :
اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
چكيده:
پژوهش نشان داده است كه عامل بسياري از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومي مدرسه و كلاس درس است كه با اصلاح روش تدريس، در ارزيابي و ارزشيابي قابل تضعيف مي باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پايه اول متوسطه است كه دچار اضطراب در كلاس و به خصوص در درس فیزیک است كه پس ازبرخورد با اين مسئله به جمع آوري اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربيات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هايي به بهبود و كاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه: اضطراب – نگرانی – دانش آموز - پایه اول متوسطه
اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک
اقدام پژوهی اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک
نظرات شما عزیزان: